مدیران ارشد سازمان به واحد IT غالبا اینگونه اعلام می کنند که "جلسه های ما اصولا نه تنها متشکل از اعضای داخلی، بلکه در اغلب اوقات متشکل از شرکای ما و یا مشتری هایمان می باشد و سرعت عمل در برگزای جلسه برای تصمیم گیری از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است."
به باور اکثر مدیران تعامل رو در رو "به صورت کلی تاثیرگذارترین تعامل است". و به باور همین مدیران استفاده از سامانه های ویدئو کنفرانس بروز و تدارک دیده شده در محیط ابری، "نزدیک ترین سیستم به کار کردن به صورت حضوری در کنار همدیگر است."
کسانی که آشنایی خوبی با غشاهای گیجگاهی تحتانی، جداری مافوق و قشر پیشین حدقه ای و همچنین دیگر بخش های مختلف مغز دارند، به ما اطمینان می دهند که انسانها اطلاعات بصری را بسیار سریعتر و با توانایی بیشتر نسبت به متن یا صدا پردازش می کنند.
سامانه ویدئو کنفرانس YekVC می تواند اعضای کلیدی تیم را قادر به شرکت در جلسه هایی کند که به هیچ روش دیگری امکان حضور در آنها برایشان امکان ندارد. برای مثال می توان از مراکز دانشگاهی در شهرهای بزرگ نام برد. دانشگاه تهران، خوارزمی، شریف، دانشگاه های آزاد در سراسر کشور، شهید بهشتی و ...
هدف از برگزاری یک جلسه یا تماس تلفنی چیست؟ آیا ارتباط برقرار کردن یا تسهیل یادگیری و درک می باشد؟ آیا ممکن است جهت تقویت یک رابطهی موجود از قبل باشد، یا اینکه هدف آن به انجام رساندن کارها است؟