قابلیت های مهم


features_1

هیچ دانلودی نیاز نیست

features_2

پشتیبانی از هر مرورگری که قابلیت WebRTC دارد

features_3

به اشتراک گذاری نرم افزار

features_4

Stream شدن ارائه

 

تمام قابلیت ها

Cloud Video conferencing

ویدئو کنفرانس با استفاده از Cloud

  • ویدئو کنفرانس بدون کلاینت مبتنی بر WebRTC
  • حضور مستمر 25 شرکت کننده همزمان در معماری Forwarding و 99 شرکت کننده در معماری Mixing
  • پشتیبانی از:
    ultraHD 4K (حداقل پهنای باند مورد نیاز 10Mbps)
    FullHD 1080p (حداقل پهنای باند مورد نیاز 2.5Mbps)
    HD 720p (حداقل پهنای باند مورد نیاز 1.4Mbps)
    VGA 480p (حداقل پهنای باند مورد نیاز 512Kbps)
    SIF 240p (حداقل پهنای باند مورد نیاز 256Kbps)
  • اتاق های مجازی مجزا همراه با دسترسی کنفرانس بدون زمان بندی.
  • زمان دهی کنفرانس با قابلیت تکرار زمان دهی
  • حالت Presenter با همگام سازی هوشمند که بیننده را به همان جایی می برد که روی هاست اقدام کردیم، بدون این که صفحه نمایش را به اشتراک بگذاریم (بدون استفاده از پهنای باند برای انتقال ویدئو).
Collaboration Tools

ابزارهای مشارکت

  • به اشتراک گذاری صفحه نمایش، به اشتراک گذاری سند، به اشتراک گذاری ارائه، به اشتراک گذاری نرم افزار
  • وایب برد تعاملی با ورودی قلم و ماوس (رسم شکل و نوشتن متن)
  • چت گروهی با قابلیت به اشتراک گذاری سند و تصویر (تا بیست مگابایت)
  • نظرسنجی از کاربران با استفاده از ایجاد سوال برای آنها و قابلیت مدیریت و تغییر
  • قابلیت هاست شدن هریک از کاربران با یک کلیک
  • حالت کنفرانس با قابلیت تغییر Layout به حالت Full Screen
  • قابلیت قطع صدای خود و همچنین قطع صدای کاربران دیگر برای مدیر
  • دعوت مهمان با ارسال لینک با ایمیل از طریق سیستم 
Intelligence

هوش

  • حرکت در بین فایروال ها از طریق پروکسی
  • ردیابی اتوماتیک سخت افزار
  • ردیابی چند دوربین
  • تغییر اتوماتیک Layout
  • چت خصوصی و تماس بر اساس حضور کاربر






Enterprise grade Security

امنیت در سطح شرکتی

  • رمزگذاری 2048 بیتی TLS
  • DTLS برای امنیت ویدئو
  • SRTP برای امنیت انتقال
  • محافظت در برابر CSRF
Conferencing Architecture

معماری کنفرانس

  • معماری کنفرانس توزیع شده
  • High Availability (اتصال مجدد سریع در صورت Shut Down)
  • پشتیبانی از Mix کردن و فوروارد کردن کنفرانس
  • Dynamic Resolution Switching در طول تماس ویدئویی
  • گزینه مدیریت پهنای باند
  • SIP Integration
  • پشتیبانی از CODEC های مختلف (VP9، VP8 و H.264)
  • گزینه مدیریت Frame Rate ویدئوی ورودی (کیفیت در برابر سرعت)
Customer service and feedback

خدمات مشتری و بازخورد

  • ابزارهای عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری – عیب یابی میکروفون، دوربین، شبکه، اتصال و Throughput.
  • پشتیبانی چندزبانه در سطح نرم افزار (انگلیسی و فارسی در دسترس است).
  • پشتیبانی مشتری آفلاین.
  • دریافت بازخورد کاربر پس از پایان جلسه.






Device and OS support

پشتیبانی سیستم عامل و دستگاه

  • قابلیت اجرا بر روی تمام سیستم عامل ها (ویندوز، MacOS و لینوکس با مرورگرهایی که از WebRTC فول اسکرین پشتیبانی می کنند مثل Google Chrome)
  • قابل دسترسی از طریق نرم افزار اندروید در Google Play Store و نرم افزار iOS در Apple App Store (به اشتراک گذاری وایت بورد و صفحه نمایش از طریق نرم افزار موبایل امکان پذیر نیست. به اشتراک گذاری صفحه نمایش در تبلت امکان پذیر نیست)



 

آیا نیاز به تنظیم به صورت On-Cloud دارم یا On-Premises؟

برای پیاده سازی به صورت On-Cloud نیازی به نصب نرم افزار نیست. ویدئوکنفرانس نمی تواند بدون اینترنت کار کند، ولی با اینترنت، هر کسی می تواند از هر جایی به این ویدئوکنفرانس ملحق شود. از هر جایی می توانید در کنفرانس شرکت کنید.
حالت On-Premises به این معنی است که ویدئو بر روی سیستم سازمان نصب شده است، بر روی سرور خصوصی هاست شده است و بر روی شبکه محلی به خوبی کار می کند.
در انتخاب بین Cloud-Based و On-Premises برای سازمان خود، سه عامل کلیدی را باید در نظر بگیرید. 

 

Deployment Time

زمان پیاده سازی
پیاده سازی به صورت On Cloud به صورت فوری انجام میشود چون از سمت Client نیاز به انجام کارهای مرتبط با IT ندارد. اما در حالت On-Premise از آنجا که باید کارهایی در مورد سفارشی سازی و یکپارچه سازی با زیرساخت IT کلاینت انجام گیرد، زمان پیاده سازی بستگی دارد به حجم و پیچیدگی سازمان مشتری.

Security and Data Backup

امنیت و بکاپ از دیتا
وقتی جلسات بر روی سرورهای شما به صورت On-Premise هاست می شود، مسئولیت امنیت دیتا به کلی بر عهده شماست. در حالت On Cloud، جلسات بر روی سرورهای ما هاست می شود و ما یک سیستم امنیتی در سطح شرکتی با رمزگذاری End-to-End فراهم می کنیم و داده های شما را از خطر از دست رفتن محافظت می کنیم.

Upgradations

Upgrade کردن
در حالت On Cloud، آپگرید کردن نرم افزارها به صورت خودکار و در زمان های معینی انجام می شود تا تجربه کاربری خوبی را در پی داشته باشد.
در حالت On-Premise، آپگرید کردن نرم افزار بر اساس درخواست انجام می شود و قابلیت سفارشی‌سازی بیشتری دارد.